Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1175
Title: واقع ممارسة التسويق الداخلي بالمؤسسات الخدمية
Other Titles: دراسة حالة وكالة القرض الشعبي الجزائري بشلغوم العيد
Authors: أمينة, كعواش
Keywords: التسويق الداخلي ، الوكالة البنكية ، المؤسسات الخدمية
internal marketing, banking agency, service institutions
Issue Date: Sep-2021
Publisher: university center of abdalhafid boussouf - MILA
Citation: تخصص " تسويق الخدمات "
Abstract: ازداد الاهتمام بالتسويق الداخلي في المؤسسات الاقتصادية عامة و الخدمية خاصة ، لماله من أهمية كبيرة في الحصول على أف ا رد ذوي قد ا رت و مها ا رت عالية ، و دور كبير في تحسين و تقوية الروابط داخل المؤسسة . و منه يعالج هذا البحث ' واقع ممارسة التسويق الداخلي بالمؤسسة الخدمية ، د ا رسة حالة وكالة القرض الشعبي الج ا زئري بشلغوم العيد ، من خلال الاعتماد على استمارة استبيان وزعت على العاملين على مست وى الوكالة محل الد ا رسة
Description: The interest in internal marketing has increased in economic institutions in general and service institutions in particular, because of its great importance in obtaining individuals with high capabilities and skills, and a great role in improving and strengthening ties within the institution. And from this research deals with 'the reality of the practice of internal marketing in the service institution, a case study of the Algerian People's Loan Agency in Chalghoum Eid, by relying on a questionnaire distributed to workers at the level of the agency under study
URI: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1175
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
واقع ممارسة التسويق الداخلي بالمؤسسات الخدمية.pdf1,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.