Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأمينة, كعواش-
dc.date.accessioned2021-11-07T08:46:59Z-
dc.date.available2021-11-07T08:46:59Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.citationتخصص " تسويق الخدمات "en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1175-
dc.descriptionThe interest in internal marketing has increased in economic institutions in general and service institutions in particular, because of its great importance in obtaining individuals with high capabilities and skills, and a great role in improving and strengthening ties within the institution. And from this research deals with 'the reality of the practice of internal marketing in the service institution, a case study of the Algerian People's Loan Agency in Chalghoum Eid, by relying on a questionnaire distributed to workers at the level of the agency under studyen_US
dc.description.abstractازداد الاهتمام بالتسويق الداخلي في المؤسسات الاقتصادية عامة و الخدمية خاصة ، لماله من أهمية كبيرة في الحصول على أف ا رد ذوي قد ا رت و مها ا رت عالية ، و دور كبير في تحسين و تقوية الروابط داخل المؤسسة . و منه يعالج هذا البحث ' واقع ممارسة التسويق الداخلي بالمؤسسة الخدمية ، د ا رسة حالة وكالة القرض الشعبي الج ا زئري بشلغوم العيد ، من خلال الاعتماد على استمارة استبيان وزعت على العاملين على مست وى الوكالة محل الد ا رسةen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectالتسويق الداخلي ، الوكالة البنكية ، المؤسسات الخدميةen_US
dc.subjectinternal marketing, banking agency, service institutionsen_US
dc.titleواقع ممارسة التسويق الداخلي بالمؤسسات الخدميةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة وكالة القرض الشعبي الجزائري بشلغوم العيدen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
واقع ممارسة التسويق الداخلي بالمؤسسات الخدمية.pdf1,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.