Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1092
Title: دور أدوات إستراتيجية المحيط الأزرق في تطوير التجارة الإلكترونية المحلية
Other Titles: دراسة حالة متجر إلكتروني مستحدث
Authors: مأمون , خريف , أولزمارة أيمن
Keywords: أدوات إست ا رت يجية المحيط الأزرق، متجر إلكتروني ،التجارة الإلكترونية
Blue Ocean Strategy Tools, online store, e-commerce
Issue Date: Sep-2021
Publisher: university center of abdalhafid boussouf - MILA
Citation: تخصص " إدارة أعمال "
Abstract: تهدف هذه الد ا رسة إلى إب ا رز دور أدوا ت إست ا رتيجية المحيط الأزرق في تطوير التجارة الإلكترونية المحلية، من أجل التحلي ل الشامل لمختلف المت غي ا ر ت المؤثرة ف ي مفردا ت البحث، تم إستخدام المنه ج الوصف ي التحليل ي لفهم كيفية تطبيق أدوا ت إست ا رت يجية المحيط الأزرق في تطوير التجارة الإلكترونية المحلية ، مع د ا رسة حالة إنشاء متجر إلكتروني مستحد ث، وخلص ت ال د ا رسة إلى أنه لإنشاء متجر إلكتروني مستحدث وجب علينا العمل على تخفيف وإقصاء بعض العوامل في الصناعة ، وفي نفس الوق ت رفع وإنشاء بع ض العوامل ما من شأنها تحقيق قفزة في القيمة للزبون والمتجر في نفس الوق ت
Description: This study aims to highlight the role of the blue ocean strategy tools in thedevelopment of local e-commerce, in order to comprehensively analyze the various variables affecting the research vocabulary. An updated lectronic store, and the study concluded that to create an updated electronic store, we must work to mitigate and exclude some factors in the industry, and at the same time raise and create some factors that will achieve a eap in value for the customer and the store at the same time
URI: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1092
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.