Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/2915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorيوسف خليل , بن شنوف , زيدي شمس الدين-
dc.date.accessioned2023-10-08T10:35:20Z-
dc.date.available2023-10-08T10:35:20Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citation" تسويق الخدمات "en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/2915-
dc.descriptionهدفت هذه الد را سة إلى إبرا ز أثر التسويق الرقمي على السياحة الداخلية و لهذا الغرض تم اختيار الوكالة السياحية " مديحة للسياحة و السفر" لاجرا ء الد را رسة الميدانية حيث اعتمدت هذه الد را سة على المنهج التحليلي الوصفي ، كما اعتمدت على استبيان تم توزيعه على أفرا د سبق لهم التعامل مع الوكالة السياحية مديحة. و قد بينت هذه الد را سة وجود أثر لعناصر التسويق الرقمي )الموقع الالكتروني، التسويق بالمحتوى، البريد الالكتروني، وسائل التواصل الاجتماعي، التسويق بالفيديو، الرسائل النصية القصيرة( على السياحة الداخليةen_US
dc.description.abstractThis study aimed at highlighting the impact of digital marketing on domestic tourism. For this purpose, the tourism agency "Saliha for Tourism and Travel" was selected to conduct the field study. This study relied on the descriptive analytical curriculum. It also relied on a questionnaire distributed to individuals who had previously dealt with Mediha tourism agency.This study showed the impact of digital marketing elements (website, content marketing, email, social media, video marketing, SMS) on domestic tourismen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectdigital marketing, domestic tourism, website, content, social media, email, video marketing, SMSen_US
dc.subjectالتسويق الرقمي، السياحة الداخلية، الموقع الالكتروني، المحتوى، وسائل التواصل الاجتماعي.en_US
dc.titleالتسويق الرقمي وأثره على السياحة الداخليةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة: وكالة سياحية مديحة بميلةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.