Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1886
Title: دراسة تحليلية للإلتزام بأخلاقيات الإعلان في القنوات التلفزيونية الجزائرية
Other Titles: تخصص " تسويق الخدمات "
Authors: آدم, فصيح
Keywords: : الاخلا ق، الإعلان، أخلاقيات الإعلان، القنوات الج ا زئرية .
ethics, advertising, advertising ethics, Algerian channels.
Issue Date: Jun-2022
Publisher: university center of abdalhafid boussouf - MILA
Abstract: تأتي هذه الد ا رسة، محاولة من الباح ث للتعرف على مدى الت ا زم القنوات التلفزيونية الج ا زئرية محل الد ا رسة بأخلاقيات الممارسة الإعلانية ولتغ طية جوان ب الم وض عو المختلفة قس م الموضوع إلى ثلاثة فصول تضمن الفصل الأول الإعلان وتضمن الفصل الثاني أخلاقيات الإعلان، في حين خصص الفصل الثالث لد ا رسة تحليلية لعينة من الإعلانات الج ا زئرية، ثم الخاتمة التي تضمنت النتائج والتوصيات
Description: This study comes as an attempt by the researcher to identify the extent to which the Algerian TV channels under study adhere to the ethics of advertising practice, and to cover the various aspects of the subject. Then the conclusion that included the results and recommendations
URI: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1886
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.