Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorآدم, فصيح-
dc.date.accessioned2022-10-10T13:19:13Z-
dc.date.available2022-10-10T13:19:13Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1886-
dc.descriptionThis study comes as an attempt by the researcher to identify the extent to which the Algerian TV channels under study adhere to the ethics of advertising practice, and to cover the various aspects of the subject. Then the conclusion that included the results and recommendationsen_US
dc.description.abstractتأتي هذه الد ا رسة، محاولة من الباح ث للتعرف على مدى الت ا زم القنوات التلفزيونية الج ا زئرية محل الد ا رسة بأخلاقيات الممارسة الإعلانية ولتغ طية جوان ب الم وض عو المختلفة قس م الموضوع إلى ثلاثة فصول تضمن الفصل الأول الإعلان وتضمن الفصل الثاني أخلاقيات الإعلان، في حين خصص الفصل الثالث لد ا رسة تحليلية لعينة من الإعلانات الج ا زئرية، ثم الخاتمة التي تضمنت النتائج والتوصياتen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subject: الاخلا ق، الإعلان، أخلاقيات الإعلان، القنوات الج ا زئرية .en_US
dc.subjectethics, advertising, advertising ethics, Algerian channels.en_US
dc.titleدراسة تحليلية للإلتزام بأخلاقيات الإعلان في القنوات التلفزيونية الجزائريةen_US
dc.title.alternativeتخصص " تسويق الخدمات "en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.