Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/67
Title: أثر جودة الخدمة على رضا العملاء د ا رسة حالة خدمات النقل الحضري بمدینة میلة
Other Titles: The impact of service quality on customer satisfaction The case study of urban transport services in Mila city
Authors: شراف, عقون
Keywords: words: quality, urban transport services quality, satisfaction, customers.
Issue Date: Jun-2016
Publisher: University Center of Abdelhafid Boussouf –MILA.
Abstract: This study aims to determine the impact of the urban transport services quality through its dimensions: " service offering, ease of access, information, appointments (duration), customer care, welfare (comfort), security.", On customer satisfaction. The study found a significant impact of the urban transport services quality on customer satisfaction, and the presence of significant effect for only three dimensions: security, service offering, appointments (duration), on customer satisfaction.
Description: تهدف هذه الد ا رسة لمعرفة أثر جودة خدمات النقل الحضري من خلال أبعادها: "عرض الخدمة، سهولة الوصول، المعلومات، المواعید (المدة)، الاهتمام بالمسافر، الرفاهیة (ال ا رحة)، الأمن."، على رضا العملاء. وقد خلصت الد ا رسة إلى وجود أثر معنوي لجودة خدمات النقل الحضري على رضا العملاء، ووجود أثر معنوي لثلاثة أبعاد فقط: الأمن، عرض الخدمة، المواعید (المدة)، على رضا العملاء.
URI: http://172.30.82.82:8080/jspui/handle/123456789/67
ISSN: 2392 - 5361
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
عقون.xps2,42 MBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.