Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/67
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشراف, عقون-
dc.date.accessioned2020-09-08T13:30:05Z-
dc.date.available2020-09-08T13:30:05Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.issn2392 - 5361-
dc.identifier.urihttp://172.30.82.82:8080/jspui/handle/123456789/67-
dc.descriptionتهدف هذه الد ا رسة لمعرفة أثر جودة خدمات النقل الحضري من خلال أبعادها: "عرض الخدمة، سهولة الوصول، المعلومات، المواعید (المدة)، الاهتمام بالمسافر، الرفاهیة (ال ا رحة)، الأمن."، على رضا العملاء. وقد خلصت الد ا رسة إلى وجود أثر معنوي لجودة خدمات النقل الحضري على رضا العملاء، ووجود أثر معنوي لثلاثة أبعاد فقط: الأمن، عرض الخدمة، المواعید (المدة)، على رضا العملاء.en_US
dc.description.abstractThis study aims to determine the impact of the urban transport services quality through its dimensions: " service offering, ease of access, information, appointments (duration), customer care, welfare (comfort), security.", On customer satisfaction. The study found a significant impact of the urban transport services quality on customer satisfaction, and the presence of significant effect for only three dimensions: security, service offering, appointments (duration), on customer satisfaction.en_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisherUniversity Center of Abdelhafid Boussouf –MILA.en_US
dc.subjectwords: quality, urban transport services quality, satisfaction, customers.en_US
dc.titleأثر جودة الخدمة على رضا العملاء د ا رسة حالة خدمات النقل الحضري بمدینة میلةen_US
dc.title.alternativeThe impact of service quality on customer satisfaction The case study of urban transport services in Mila cityen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
عقون.xps2,42 MBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.