Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنسرين , سعيدي , حيمر ايمان-
dc.date.accessioned2024-07-14T12:35:19Z-
dc.date.available2024-07-14T12:35:19Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationتسويق الخدماتen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3460-
dc.descriptionتهدف هذه الد ا رسة الى توضيح تأثير تقنيات الذكاء الاصطناعي على التسويق الالكتروني، وقد اعتمدنا في د را ستنا على تجربة كل من شركتي أمازون وعلي بابا كأحد الشركات العالمية التي تبنت الذكاء الاصطناعي لتدعيم نشاط التسويق الالكتروني، وقد توصلت الد را سة الى وجود أثر لتقنيات الذكاء الاصطناعي من خلال مختلف التطبيقات التي تبنتها العديد من العلامات التجارية على التسويق الالكتروني.en_US
dc.description.abstractThis study aims to clarify the impact of artificial intelligence technologies on e-marketing. In our research, we relied on the experiences of both Amazon and Alibaba, two of the global companies that have adopted artificial intelligence to support e-marketing activities. The study concluded that artificial intelligence technologies have an effect on e-marketing through various applications adopted by many brands .en_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectartificial intelligence, e-marketing, customer services, technologies, market.en_US
dc.subjectالذكاء الاصطناعي، التسويق الالكتروني، خدمات العميل، تقنيات، السوقen_US
dc.titleالذكاء الاصطناعي وأثره على التسويق الالكترونيen_US
dc.title.alternativeAmazoوAli babaدراسة حالة شركةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
الدكاء الإصطناعي وأثره على التسويق الإلكتروني.pdf1,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.