Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorراضية , شكيرو , زواغي فهد-
dc.date.accessioned2024-07-14T11:18:19Z-
dc.date.available2024-07-14T11:18:19Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationتسويق الخدماتen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3456-
dc.descriptionThis study aimed to highlight the impact of content creation on choosing a tourist destination. For this purpose, the tourist agency Madiha Tourisem and Travel was chosen to conduct the field study, as this study relied on the descriotive analytical approach. 62 random electronic questionnaire from the agencys clients were analyzed and retrieved for the purpose of testing hypotheses based on statistical methods. Available in the statistical pachage for the social sciences SPSS. The stuy reached a set of results, the most important of which is that there is an impact of interactive content creation, quality, influence and efficiency on chppsing a tourist destination.en_US
dc.description.abstractهدفت هذه الد را سة إلى إبرا ز أثر صناعة المحتوى على اختيار الوجهة السياحية ولهذا الغرض تم اختيار الوكالة السياحية "مديحة للسياحة والسفر" لإجراء الدراسة الميدانية حيث اعتمدت هذه الد را سة على المنهج التحليلي الوصفي، ولقد تم تحليل ) 62إ د ( استبانة إلكترونية عشوائية من عملاء الوكالة مسترجعة بغرض اختبار الفرضيات. بالاعتماد على الأساليب الإحصائية المتاحة في الرزمة الإحصائية للعلوم الاجتماعي .SPSS ولقد توصلت الد را سة لمجموعة من النتائج أهمها، أنه هناك أثر لعناصر صناعة المحتوى التفاعلية، الجودة، التأثير، الكفاءة على اختيار الوجهة السياحيةen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectصناعة المحتوى، السياحة، التسويق السياحي، الوجهة السياحية، وكالة مديحة للسفر اولسياحة –ميلة-.en_US
dc.subjectE-Marketing, Content creation, tourism, tourism marketing, tourist destination, Madiha travel and tourism agency-MILA-.en_US
dc.titleأثر صناعة المحتوى على اختيار الوجهة السياحيةen_US
dc.title.alternativeد را سة حالة: وكالة مديحة للسياحة والسفر بميلةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
أثر صناعة المحتوى على إختيار الوجهة السياحية.pdf1,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.