Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسمية , حمامي , شوايب مروة-
dc.date.accessioned2023-11-05T10:31:24Z-
dc.date.available2023-11-05T10:31:24Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationلسانيات تطبيقيةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3151-
dc.descriptionتهدف د را ستنا الموسومة أسس تكييف منهاج اللغة العربية في ظل جائحة كورونا لتلاميذ السنة الثالثة ابتدائي " إلى رصد واقع العملية التعليمية التعليمية في ظل هذه الجائحة، من أجل ضبط الأسس التي اعتمدتها وزا رة التربية والتعليم لتكييف هذا المنهاج في ظل الجائحة، بغية رصد الأسباب واعطاء بعض الحلول والنتائج التي تسهم في النهوض بالعملية التعليميةen_US
dc.description.abstractOur study, tagged "The Foundations of Adapting the Arabic Language Curriculum for Third Year Primary Students in Light of the Corona Pandemic," aims to monitor the reality of the educational learning process in light of this pandemic, in order to control the foundations adopted by the Ministry of Education to adapt this curriculum in light of the pandemic, in order to monitor the reasons and give some Solutions and results that contribute to theadvancement of the educational process.en_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectthe curriculum, the foundations of adaptation, the Corona pandemic, the third year of primary schoolen_US
dc.subjectالمنهاج، أسس التكييف، جائحة كورونا، السنة الثالثة ابتدائيen_US
dc.titleأسس تكييف منهاج اللغة العربية في ظل جائحة كورونا لتلاميذ السنة الثالثة ابتدائيen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Arabic language and literature



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.