Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3151
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | سمية , حمامي , شوايب مروة | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-05T10:31:24Z | - |
dc.date.available | 2023-11-05T10:31:24Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.citation | لسانيات تطبيقية | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3151 | - |
dc.description | تهدف د را ستنا الموسومة أسس تكييف منهاج اللغة العربية في ظل جائحة كورونا لتلاميذ السنة الثالثة ابتدائي " إلى رصد واقع العملية التعليمية التعليمية في ظل هذه الجائحة، من أجل ضبط الأسس التي اعتمدتها وزا رة التربية والتعليم لتكييف هذا المنهاج في ظل الجائحة، بغية رصد الأسباب واعطاء بعض الحلول والنتائج التي تسهم في النهوض بالعملية التعليمية | en_US |
dc.description.abstract | Our study, tagged "The Foundations of Adapting the Arabic Language Curriculum for Third Year Primary Students in Light of the Corona Pandemic," aims to monitor the reality of the educational learning process in light of this pandemic, in order to control the foundations adopted by the Ministry of Education to adapt this curriculum in light of the pandemic, in order to monitor the reasons and give some Solutions and results that contribute to theadvancement of the educational process. | en_US |
dc.language.iso | ar | en_US |
dc.publisher | university center of abdalhafid boussouf - MILA | en_US |
dc.subject | the curriculum, the foundations of adaptation, the Corona pandemic, the third year of primary school | en_US |
dc.subject | المنهاج، أسس التكييف، جائحة كورونا، السنة الثالثة ابتدائي | en_US |
dc.title | أسس تكييف منهاج اللغة العربية في ظل جائحة كورونا لتلاميذ السنة الثالثة ابتدائي | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Arabic language and literature |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
أسس تكييف منهاج اللغة العربية في ظل جائحة كورونا لتلاميذ السنة الثالثة ابتدائي.pdf | 3,85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.