Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/2911
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخولة , بوزرزور , بولحوانت كريمة-
dc.date.accessioned2023-10-08T09:58:10Z-
dc.date.available2023-10-08T09:58:10Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citation" تسويق الخدمات "en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/2911-
dc.descriptionهدفت هذه الد را سة إلى معرفة ما هو دور وسائل التواصل الاجتماعي في الترويج لخدمات المؤسسات التعليمية ممثلة في رياض الأطفال، وهو سؤال البحث الرئيسي حيث تتجلى أهميته في الدور الفعال الذي تتيحه وسائل التواصل الاجتماعي من جذب للزبون وللتسويق للخدمات المعروضة. وقصد الاجابة على هذه الاشكالية المطروحة تم استخدام المنهج الوصفي التحليلي في الجانب النظري للبحث أما فيما يتعلق بالجانب التطبيقي فقد تم الاعتماد على المنهج التحليلي لتحليل أ را ء الأولياء في رياض الأطفال . وأخلصت نتائج الد را سة إلى أن وسائل التواصل الاجتماعي تلعب دو را هام في الترويج لخدمات المؤسسات التعليمية ويعتمد هذا على توفير المعلومات اللازمة والجذابة القادرة على استقطاب أكبر عدد ممكن من العملاءen_US
dc.description.abstractThis study aimed to find out what is the role of social media in promoting the services of educational institutions represented in kindergartens.In order to answer this problem posed, the analytical descriptive approach was used in the theoretical side of the research, and with regard to the applied side, the analytical approach was relied upon to analyze the opinions of parents in kindergartens. The results of the study concluded that social media plays an important role in promoting the services of educational institutions, and this depends on roviding the necessary and attractive information that is able to attract the largest possible number of ustomersen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjecte-marketing, social media, e-promotionen_US
dc.subjectالتسويق الالكتروني، وسائل التواصل الاجتماعي، الترويج الالكترونيen_US
dc.titleدور وسائل التواصل الاجتماعي في الترويج لخدمات المؤسسات التعليميةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة رياض الأطفال ولاية - ميلةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.