Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/2117
Title: دراسة تحليلية للإلتزام بأخلاقيات الإعلان في القنوات التلفزيونية الجزائرية
Authors: آدم, فصيح
Keywords: : الاخلا ق، الإعلان، أخلاقيات الإعلان، القنوات الجز ائرية .
ethics, advertising, advertising ethics, Algerian channels
Issue Date: Jun-2022
Publisher: university center of abdalhafid boussouf - MILA
Citation: تخصص " تسويق الخدمات "
Abstract: تأتي هذه الد را سة، محاولة من الباحث للتعرف على مدى التزا م القنوات التلفزيونية الجزا ئرية محل الد را سة بأخلاقيات الممارسة الإعلانية ولتغطية جوانب الم وض عو المختلفة قسم الموضوع إلى ثلاثة فصول تضمن الفصل الأول الإعلان وتضمن الفصل الثاني أخلاقيات الإعلان، في حين خصص الفصل الثالث لد را رسة تحليلية لعينة من الإعلانات الجزا ئرية، ثم الخاتمة التي تضمنت النتائج والتوصيات
Description: This study comes as an attempt by the researcher to identify the extent to which the Algerian TV channels under study adhere to the ethics of advertising practice, and to cover the various aspects of the subject. Then the conclusion that included the results and recommendations.
URI: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/2117
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.