Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1892
Title: أثر أخلاقيات التسويق على بناء الصورة الذهنية لدى العملاء -فندق البساط الأحمر ميلة-
Other Titles: تخصص " تسويق الخدمات "
Authors: أميرة, بولقرون
Issue Date: Jun-2022
Publisher: university center of abdalhafid boussouf - MILA
Abstract: يهدف هذا الموضوع الى د ا رسة أثر اخلاقيات التسويق على الصورة الذهنية من خلال ابعادها المتمثلة في )الاد ا ركي، التأثيري، السلوكي( في فندق البساط الأحمر –ميلة- حيث تم الاعتماد على ابعاد اخلاقيات التسويق ومدى تأثير كل بعد على الصورة الذهنية للفندق، ومن اجل تحقيق اهداف الد ا رسة تم استخدام الاستييا كأداة للد ا رسة، ودد تم توييع على عينة 03 عميل لفندق البساط الأحمر، ودد تم استخدام برنامج التحليل الاحصائي (Spss22) من اجل تحليل بيانات الاستييا وهذا بالاعتماد على المتوسطات الحسابية والانحدار وغيرها من الاختبا ا رت.
Description: This topic aims to study the impact of marketing ethics on the mental image through its dimensions (perceptual, impactful, behavioral) in the Red Carpet Hotel - Mila, where it was relied on the dimensions of marketing ethics and the extent of the impact of each dimension on the mental image of the hotel, and in order to achieve Objectives of the study: The questionnaire was used as a tool for the study, and it was distributed to a sample of 30 customers of the Red Carpet Hotel. The statistical analysis program (Spss22) was used to analyze the questionnaire data, based on arithmetic averages, regression and other tests.
URI: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1892
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة أخلاقيات التسويق لفندق البساط الأحمر.pdf3,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.