Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحسيبة ،أميمة, بويزار ، جعفري-
dc.date.accessioned2020-11-19T10:36:29Z-
dc.date.available2020-11-19T10:36:29Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.other330-1182-
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/420-
dc.language.isoaren_US
dc.publisherAbdelhafid boussouf university Centre milaen_US
dc.titleالإدارة الإلكترونية و دورها في تحقيق جودة الخدمات التعليمة المقدمةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة المركز الجامعي عبد الحفيظ بوالصوف - ميلة-en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المذكرة النهائية.pdf2,77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.