Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجمال, لطرش-
dc.date.accessioned2024-11-05T13:11:40Z-
dc.date.available2024-11-05T13:11:40Z-
dc.date.issued2024-11-05-
dc.identifier.citationتسويقen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3900-
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.titleمحاضرات في مادة التسويق الدوليen_US
dc.title.alternativeموجهة لطلبة السنة الثالثة، طور الليسانس، صعبة: علوم تجارية، تخصص: تسويقen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
محاضرات في مادة التسويق الدولي.pdf4,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.