Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبشرى , شقة. , قرميش منال-
dc.date.accessioned2024-09-29T08:51:44Z-
dc.date.available2024-09-29T08:51:44Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationلسانيات تطبيقيةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3696-
dc.descriptionThe aim of this memorandum is to shed light on the methods of discovering crafts in students in the first year of primary school and before, and also to focus on the written audio curriculum adopted by the Ministry of National Education in the discovery of letters and its role in the acquisition and development of reading skills. Title of the memorandum: Mechanisms to discover crafts using sound skills in first-year primary and pre-primary studentsen_US
dc.description.abstractتهدف هذه المذكرة إلى تسليط الضوء على طرا ئق اكتشاف الحرف عند تلاميذ السنة أولى ابتدائي وما قبلها، والتركيز أيضا على المنهج الصوتي الخطي الذي اعتمدته وزا رة التربية الوطنية في اكتشاف الحروف ودوره في اكتساب مهارة القراءة وتطورها. عنوان المذكرة: آليات اكتشاف الحرف باستعمال مها را ت الصوت عند تلاميذ السنة أولى ابتدائي وما قبلهاen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectآليات، اكتشاف الحرف، مها را ت الصوت، الوعي الصوتيen_US
dc.subjectmechanisms, character discovery, voice skills, voice consciousnessen_US
dc.titleآليات اكتشاف الحرف باستعمال مهارات الصوت عند تلاميذ السنة أ آولى ابتدائي وما قبلهاen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Arabic language and literature



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.