Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3696
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | بشرى , شقة. , قرميش منال | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-29T08:51:44Z | - |
dc.date.available | 2024-09-29T08:51:44Z | - |
dc.date.issued | 2024-06 | - |
dc.identifier.citation | لسانيات تطبيقية | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3696 | - |
dc.description | The aim of this memorandum is to shed light on the methods of discovering crafts in students in the first year of primary school and before, and also to focus on the written audio curriculum adopted by the Ministry of National Education in the discovery of letters and its role in the acquisition and development of reading skills. Title of the memorandum: Mechanisms to discover crafts using sound skills in first-year primary and pre-primary students | en_US |
dc.description.abstract | تهدف هذه المذكرة إلى تسليط الضوء على طرا ئق اكتشاف الحرف عند تلاميذ السنة أولى ابتدائي وما قبلها، والتركيز أيضا على المنهج الصوتي الخطي الذي اعتمدته وزا رة التربية الوطنية في اكتشاف الحروف ودوره في اكتساب مهارة القراءة وتطورها. عنوان المذكرة: آليات اكتشاف الحرف باستعمال مها را ت الصوت عند تلاميذ السنة أولى ابتدائي وما قبلها | en_US |
dc.language.iso | ar | en_US |
dc.publisher | university center of abdalhafid boussouf - MILA | en_US |
dc.subject | آليات، اكتشاف الحرف، مها را ت الصوت، الوعي الصوتي | en_US |
dc.subject | mechanisms, character discovery, voice skills, voice consciousness | en_US |
dc.title | آليات اكتشاف الحرف باستعمال مهارات الصوت عند تلاميذ السنة أ آولى ابتدائي وما قبلها | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Arabic language and literature |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
آ ليات اكتشاف الحرف باستعمال مهارات الصوت عند تلاميذ.pdf | 7,54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.