Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمنير , فقراوي , مولة أبو بكر-
dc.date.accessioned2024-09-04T10:09:04Z-
dc.date.available2024-09-04T10:09:04Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationتخصص " إدارة أعمال "en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3500-
dc.descriptionThis study aims to determine and understand the role of digitization in enhancing the administrative performance of faculty members at Mila University Center. The research adopts a descriptive-analytical approach, collecting information through a questionnaire consisting of 24 questions. The questionnaire was distributed to a sample of 34 professors at Mila University Center. Data analysis and hypothesis testing were conducted using various statistical methods. The study results indicate that digitization plays a significant role in improving the administrative performance of faculty members at Mila University Center, where multiple digital mechanisms are applied.en_US
dc.description.abstractتهدف هذه الدراسة الى تحديد و معرفة دور الرقمنة في تحسين الأداء الاداري لأساتذة المركز الجامعي ميلة، بالإعتماد المنهج الوصفي التحليلي بجمع المعلومات عن طريق استبيان ضم 24 سؤالا تم توزيعه على عينة الدراسة المكونة من 34 استاذ في المركز الجامعي ميلة و تم تحليل لتحليل البيانات و اختبار صحة الفرضيات الموضوعة بالاعتماد على اساليب احصائية متنوعة وتمثلت نتائج الدراسة في ان للرقمنة دور كبير في تحسين الأداء الاداري لأساتذة المركز الجامعي عبد الحفيظ بوالصوف ميلة. و يطبق مجموعة اليات رقمية متعددةen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectالرقمنة، الأداء الاداريen_US
dc.titleدور الرقمنة في تحسين الأداء الاداري بالمؤسسات التعليميةen_US
dc.title.alternative-دراسة حالة عينة من الأساتذة بالمركز الجامعي عبد الحفيظ بوالصوف -ميلةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.