Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرميساء , بن صالح , أودينة هند-
dc.date.accessioned2024-09-03T08:40:00Z-
dc.date.available2024-09-03T08:40:00Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationإدارة أعمالen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3487-
dc.descriptionThis study addresses artificial intelligence and its impact on improving the quality of higher education institutions from the perspective of professors at the University Center - Mila. The aim of this study was to clarify the importance and role of artificial intelligence in enhancing the quality of higher education. The study included 32 professors from the University Center.The results of the study concluded that there is a relationship between the dimensions of artificial intelligence and the quality of higher education.en_US
dc.description.abstractتناولت هذه الد را سة الذكاء الاصطناعي وأثره على تحسين جودة مؤسسات التعليم العالي من وجهة نظر أساتذة المركز الجامعي –ميلة-، وهدفت هذه الد را سة إلى توضيح أهمية ودور الذكاء الاصطناعي على تحسين جودة التعليم العالي، وقد شملت هذه الد را سة 23 أستاذ على مستوى المركز الجامعي. وتوصلت نتائج الد را سة إلى وجود علاقة بين الذكاء الاصطناعي بأبعاده على جودة التعليم العالي.en_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectالذكاء الاصطناعي، الشبكات العصبية، التعليم العالي، جودة التعليم العاليen_US
dc.subjectArtificial Intelligence, Neural Networks, Higher Education, Quality of Higher Education.en_US
dc.title-أثر الذكاء الاصطناعي على جودة التعليم العالي من وجهة نظر أساتذة المركز الجامعي _ميلةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.