Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحمد, سفاري-
dc.date.accessioned2024-07-14T09:49:03Z-
dc.date.available2024-07-14T09:49:03Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationتخصص " تسويق الخدمات "en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3451-
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.titleأثر تغيير إسم العلامة التجارية على ولاء الزبونen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة مؤسسة أوريدوen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
أثر تغيير إسم العلامة التجارية على ولاء الزبون.pdf3,64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.