Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorلمیس , بوشاعت , بوشلخ نسرین-
dc.date.accessioned2023-11-05T08:25:17Z-
dc.date.available2023-11-05T08:25:17Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationلسانيات تطبيقيةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3141-
dc.descriptionتهدف هذه الد را سة إلى الوقوف على دور اللویحات الإلكترونیة في تعزیز أداء المتعلم القرا ئي بناء على ما تتضمنه هذه الوسیلة من میزا ت وخصائص فنیة ومادیة یمكنها أن تسهم في تحسین جودة العملیة التعلیمیة التعلیمة في السنة الثالثة من التعلیم الابتدائي، وبما أن نشاط القرا ءة یمثل عینة البحث فقد حاولت الباحثتان إجرا ء معاینة میداینة لحصص القرا ءة، وإجرا ء مقابلة مع بعض المعلمین بهدف الوصول إلى نتائج عملیة.en_US
dc.description.abstractThe aim of the present work is to shed the light on the role of electronic boards use in enhencing learnes reading shill; Depending on the various features of this mean that can have a role in improving the educational process.Thus, the reading activity in third year of primary school represents the sample of the work in hand. Moreover, an observational method during the reading session was conducted besides interviewing some teachers in order to test the hypotheses and come by some outcomes.en_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectReading, electronic boards, reading shill, third year of primary school.en_US
dc.subjectالقرا ءة، اللویحات الإلكترونیة، العادات القرائیة، السنة الثالثة من التعلیم الابتدائي.en_US
dc.titleأثر اللويحات الإلكترونية في تعزيز العادات القرائيةen_US
dc.title.alternative-دراسة من عينات في السنة الثالثة إبتدائي , مدرسة 08ماي 1945 بميلة- أنموذجاen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Arabic language and literature



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.