Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسارة, لوصيف-
dc.date.accessioned2023-11-05T08:17:55Z-
dc.date.available2023-11-05T08:17:55Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationلسانيات تطبيقيةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/3140-
dc.descriptionتهدف هذه الد را سة، لمعرفة مدى أثر التربية التحضيرية في التحصيل اللغوي بين القطاعين العام والخاص، وتأثير هذا التحصيل على تلاميذ السنة الأولى ابتدائي، أو بالأحرى تهدف إلى معرفة أي القطاعين أفضل من الناحية التحصيل اللغوي الجيد؟en_US
dc.description.abstractThis study aims to determine the extent to which preparatory education affects language achievement in the public and private sectors, as well as the impact of this achievement on first-year primary pupils.Or.to put it another way, it seeks to determine which of the two sectors is superior in terms of good language achievement? Keywords; preparatory education, public and private sectors, language achievement, first-year primary school pupilsen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectالتربية التحضيرية، التحصيل اللغوي، القطاع العام، القطاع الخاص، قسم السنة أولى ابتدائي.en_US
dc.titleأثر التربية التحضيرية بين القطاعين العام والخاص في التحصيل اللغوي لتلاميذ السنة أولى ابتدائيen_US
dc.title.alternativeد را سة مقارنةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Arabic language and literature



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.