Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/2903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعماد, بوحناش-
dc.date.accessioned2023-10-05T11:51:54Z-
dc.date.available2023-10-05T11:51:54Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationتخصص " تسويق الخدمات "en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/2903-
dc.descriptionهدفت الد را سة الحالية إلى الكشف عن أثر برا مج التلفاز الموجية للأطفال على عاداتهم الاستهلاكية، وتحديد أنواع البرا مج التلفزيونية التي تحقق أكبر مشاىدة من قبل الأطفال، استخدم الاستبيان كأداة رئيسية لجمع البيانات، حيث تكونت عينة الد را سة من عينة مزدوجة بين التلاميذ وأولياءىم والبالغ عددهم تلميذ و 110 ولي، اعتمدت هذه الد را سة على المنهج الوصفي التحميلي والأساليب الاحصائية المناسبة باستخدام برنامج spss . توصلت الد را سة إلى أن هناك أثر لبرا رمج التلفاز الموجهة للأطفال على عاداتهم الاستهلاكيةen_US
dc.description.abstractThe current study aimed to reveal the impact of television programs directed to children on their consumption habits, and to identify the types of television programs that achieve the largest viewing by children, the estionnaire was used as the main tool for data collection, where the study sample consisted of a double sample between students and their parents, which numbered 110 students and 110 guardians, this study relied on the descriptive analytical approach, and appropriate statistical methods using the SPSS program.The study found that there is an impact of children's direct television programs on their consumption habitsen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectTV programs for children, consumption habits for childrenen_US
dc.subjectبرا مج التلفاز الموجهة للأطفال، عادات الاستهلاك للأطفالen_US
dc.titleبرامج اتلفاز الموجهة للأطفال وأثرها في عادات الإستهلاك للأطفالen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية على أطفال مدارس ولاية ميلةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.