Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجهيزة, بلهاشمي, غريسي العربي-
dc.date.accessioned2020-10-21T09:40:53Z-
dc.date.available2020-10-21T09:40:53Z-
dc.date.issued2018-04-23-
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/229-
dc.descriptionThe implications of the knowledge economy through many of its concepts have led to the emergence of a new knowledge-based economy through the intensive use of information technology in various fields And their impact on the behavior of the consumer with the risks that are translated into the various changes that occurred in the areas of knowledge, which became the Internet form the core ring through the ability to convert knowledge and translated into digital forma; where this economy is known as the digital economy, which has become one of the basic alternatives effective countries rely on the modernization of the system of management and economic system to upgrade their economies in the field of technological usesen_US
dc.description.abstractأدت تداعيات اقتصاد المعرفة من خلال العديد من المفاهيم المتعلقة به الى بروز اقتصاد جديد يعتمد على عنصر المعرفة من خلال الاستخدام المكثف لتكنولوجيا المعلومات في مختلف االات وثيرها على سلوك المستهلك بما تحمله من مخاطر والتي تترجم في مختلف التغييرات التي حدثت في مجالات المعرفة التي أصبحت شبكة الانترنت تشكل حلقتها الأساسية من خلال قدر ا على تحويل المعرفة وترجمتها الى شكل رقمي حيث يعرف هذا الاقتصاد لاقتصاد الرقمي الذي أصبح من بين البدائل الأساسية الفعالة التي تعتمد عليها الدول في عصرنة نظام الادارة والنظام الاقتصادي للرقي قتصاد ا في مجال الاستخدامات التكنولوجيةen_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisherAbdelhafid Boussouf University centre- Milaen_US
dc.relation.ispartofseries03;-
dc.subjectالاقتصاد الرقمي ،المستهلك الالكتروني ،المعرفة الرقمية.en_US
dc.subjectdigital economy, electronic consumer, knowledge economy, digital knowledge.en_US
dc.titleعصرنة شبكة المعاملات الالكترونية ومتطلبات حماية المستهلك الكتروني: من الواقع الى التطبيقen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71.pdf2,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.