Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحمد أنيس, بوناموس-
dc.date.accessioned2022-02-07T14:00:09Z-
dc.date.available2022-02-07T14:00:09Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.citationتخصص " تسويق الخدما ت "en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1502-
dc.language.isoaren_US
dc.publisherAbdelhafid boussouf university Centre milaen_US
dc.titleدور ادارة التسويق في تحسين صورة المؤسسةen_US
dc.title.alternativeميلة PAC-MCدراسة حالة مؤسسة إنتاج مواد التنظيفen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دور ادارة التسويق في تحسين صورة المؤسسة.pdf2,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.