Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأحلام, بوصبيعة, كبابي عفاف-
dc.date.accessioned2021-11-07T08:23:01Z-
dc.date.available2021-11-07T08:23:01Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.citationتخصص " تسويق الخدمات "en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.centre-univ-mila.dz/jspui/handle/123456789/1164-
dc.descriptionElectronic media as the modern form of developing political areas and concerns and efforts to develop and improve marketing. Where practicing it in various ways is more than its presence in virtual reality, and these practices are no less important than the actual practices of advertising in reality. That is, as it offers all its products within the framework of a hypothetical strategie understanding, we will try, through thispure paper, to know the impact of electronic advertising on activiting the purchase decision, and that is through its uestionnary, whiche was analysed using the (SPSS) programme. This study aims to identif the effect of lectronic advertising on the decision to purchase a Mobilis chip and the exent of its knowledge and interaction with it. For this purpose, we will highlight the basic dimension of each variable in this study.en_US
dc.description.abstractإن الإعلان الإلكتروني هو الشكل الحديث لتطور مجالات واهتمامات سياسات وجهود تطوير وتحسين التسويق، حيث تعتبر ممارسته بمختلف الأساليب عن تواجده في الواقع الافت ا رضي، ولا تقل هذه الممارسات أهمية عن الممارسات الفعلية للإعلان في الواقع المادي، وذلك كونها تقدم كل منتجاتها في إطار الفهم الاست ا رتيجي الافت ا رضي لذا سنحاول من خلال هذه الورقة البحثية معرفة مدى تأثير الإعلان الإلكتروني على تفعيل ق ا رر الش ا رء، وذلك من خلال استبانة تم تحليلها باستخدام برنامج SPSS هدفت هذه الد ا رسة إلى التعرف على مدى تأثير الإعلان الإلكتروني على ق ا رر ش ا رء شريحة موبيليس ومدى إطلاعه وتفاعله معه. ومن أجل ذلك سنسلط الضوء على الأبعاد الأساسية لكل متغير في هذه الد ا رسة.en_US
dc.language.isoaren_US
dc.publisheruniversity center of abdalhafid boussouf - MILAen_US
dc.subjectالإعلان الإلكتروني قرار الشراء, التأثيرen_US
dc.subjectelectronic advertising, purchase decision, fatteren_US
dc.titleتأثير الإعلان الإلكتروني على قرار شراء شريحة موبيليسen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Business and management economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.